بازار یابی ترس و وحشت به اولیا و بزرگ سالان

بازار یابی ترس به اولیا و بزرگ سالان

به عنوان بزرگ سالان نگران ، ما همچنین نیاز داریم تا تشخیص دهیم چه زمان اضطراب های مان در رابطه با خشونت رسانه ای استفاده می شوند تا ما را به ،” سانسور پتویی”، عقیده ها و تنوع محصولات بفروشند .

خشونت رسانه ای یک مشکل محبوب اجتماعی است که به راحتی می تواند انتخاب شود ؛ به خصوص زمانی که در رابطه با متن جوانان و کودکان بیان شده باشد . به عنوان بزرگ سالان و اولیا یی که قصد دارند مصرف سلامت گونه رسانه ی اجتماعی و سواد رسانه ای را ارتقا دهند باید مراقب باشیم که گرفتار بلاغت احساسی ، طراحی شده بیشتر برای ترساندنمان تا روشن کردنمان نشویم .

نگرانی در رابطه با این نوع ترس بزرگ توسط اولیایی که به عنوان قسمتی از “مدیا اسمارتز” با آنها مصاحبه شده بود گفته شده بود (کانادای های جوان در دنیای سیمی ( منظور دنیای پر از سیم و تکنولوژی) – گروه های مورد بررسی سال ۲۰۱۱ ) . با اینکه بعضی از آنها به منظور حفاظت از کودکانشان به آنها گوشی های هوشمند دادند ، همچنان هراس داشتند که افراد ناشناس دیگر از طریق جی- پی اس مکان فیزیکی آنها را پیدا کنند .

و تا حدودی کمپانی های تولید تلفن های هوشمند را سر زنش کردند . نظر یکی از والدین تورنتو با بحث و گفت و گوی زیادی طنین انداز شد: من واقعا بابت این ترسی که همه ی این کمپانی های گوشی هوشمند در مردم القا کرده اند ناراحت و خشمگین هستم.

مجادلات عاطفی در رابطه با فیلم خشن منتخب ماه یا جدید ترین بازی رایانه ای توهین آمیز به سوق دادن مشکلاتی مانند خشونت رسانه ای به کانون توجه منجر می شوند . اما آنها به ندرت اگر نگران والدین ، کودکان و شهروندان باشند ابزار هایی ملزوم برای مقابله با رسانه ی خشن که آنها با آن روبه رو می شوند را می دهند.

ترجمه مستقیم از وب سایت مدیا اسمارت کانادا